API oznacza, że zasady kombinacji liter.
W piątek, 18. Lutego 2011 roku mija i normy Się każdy olej jest mineralny, półsyntetyczny czy syntetyczny, można wyróżnić za pomocą różnych symboli na opakowaniu. Podstawowe oznaczenia stosowane na klasę lepkości Się. Każda butelka oleju, możemy zobaczyć znak, czyli na w-30, NOW-40 lub 15W-40. Niemniej jednak jakość oleju zależy od innych czynników, zawsze znajduje się na opakowaniu, ale nie zawsze jest jasne nabywcy. Się (Stowarzyszenie inżynierów samochodowych-amerykańskie Stowarzyszenie inżynierów samochodowych) - Organizacja odpowiedzialna za standardy w przemyśle samochodowym USA (paliwa, oleju, parametrów oświetlenia, standaryzacji elementów), zazwyczaj różnią się w Europie, niemieckie normy DIN. Przemysłu, standard Się określa lepkość w wysokich i niskich temperaturach. Zazwyczaj opakowania ropy, widzimy duże zastosowanie, na przykład, Led 15W-40. Ten instytut oznaczeniu Się, który powiedział nam, między innymi, że olej wielosezonowy. Jeśli widzisz olej po prostu napisem, na przykład, Led 15W-40, to oznacza, że olej jednosezonowy (lato lub zima). I dlatego olej silnikowy Się 5W-30-to pierwsza liczba opisuje „płynność w niskich temperaturach.
Podstawowe oznaczenia stosowane na klasę lepkości Się.
Im mniejsza wartość, tym lepiej olej zachowuje się w niskich temperaturach, czyli dość szybko dochodzi do istotnych tarcia w silniku. Druga liczba http://nocleg-krakow-centrum.blogspot.com/2016/11/wrzesnia-2016-roku-dnia-chopaka.html wskazuje na zdolność tłuszczu w wysokich temperaturach. Obie wartości odnoszą się do temperatury na zewnątrz. API-amerykański Instytut naftowy (amerykański Instytut nafty) - to branżowe stowarzyszenie producentów ropy naftowej. Jego członków, 400 firm, które działają w branży, która, w szczególności, zajmują się produkcją, rafinacją i popyt na ropę, systemów i rurociągów lub morską. Instytut rozwoju standardów, które podążają za potrzebami rozwoju amerykańskich projektantów samochodów. Każdy nowy podział-to zaostrzenie wymagań do smarowania. API oznacza, że zasady kombinacji liter. Sekcja „C” oznacza przydatność oleju-silniki wysokoprężne. Wysokiej klasy СИДЖЕЯ. Klasyfikacja Acta (Association des Constructeurs Europie z tak zwanym d ' techniczny) tłumaczenia na język polski oznacza Europejskie Stowarzyszenie konstruktorów samochodów.
Sekcja „C” oznacza przydatność oleju-silniki wysokoprężne.
Klasyfikacja ASEA zastąpiła poprzednią i nieważne już standard w ККВС (Komitet wspólnego Konstruktorzy rynku). Standardy ASEA określić cechy, które opierają się na badania przeprowadzone na silniku europejskich projektantów samochodów. Klasyfikacji ASEA olej silnikowy dzieli się na: - silniki benzynowe, B do lekkich silników diesla i C-oleje kompatybilne z systemem operacyjnym каталитических silników benzynowych i diesla z wtórnym obiegiem spalin i o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanych (WP), e-ciężkich silników diesla ASEA Klasyfikacja: ASEA A - standard jakości. ASEA A - wysoki standard jakości. ASEA A3-to najwyższa jakość zachowania w stosunku do temperatury i utlenianie. ASEA A4 - klasa-zarezerwowane dla przyszłych modeli z silnikami diesla wyposażonych w system wtrysku bezpośredniego. ASEA A5-jest to olej silnikowy, która pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i przedłużyć życie zalecają producenci punktów między usługami. Ocena B ASEA: ASEA By - jakość podłoża. ASEA wysokim poziomie By. ASEA By - wyższa nośność sadzy i ochronę przed uciskiem. ASEA By - silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie
ASEA By - wysoka jakość zapewnia maksymalną gospodarki. Olej specjalnie opracowany do stosowania w silnikach, w których używa się olejów o niskim współczynniku tarcia i niskiej lepkości hths od 2,9 do 3,5 MPa.z. - Ford, Mazda. Oleje te nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji obsługi lub podręczniku użytkownika. Oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji obsługi lub podręczniku użytkownika. Klasyfikacja C ASEA: ASEA Co - stabilny, zachowując przy tym właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DAF i трехкомпонентных katalizatorów w silnikach samochodów osobowych o wysokiej wydajności i wysokoprężnych i lekkich samochodów ciężarowych i silnikach benzynowych wymagających zapewnienia niskiego poziomu SARS oleju (o niskiej zawartości SARS) i hths powyżej 2.9 MPa.z. Oleje te wydłużają życie DAF i трехкомпонентным katalizatora. Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych http://sylwester-sylwester-wyjazdy.blogspot.com/2016/11/minionej-nocy-w-hong-kongu-17.html typów silników. W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji obsługi lub podręczniku użytkownika. ASEA Co - stabilny, zachowując przy tym właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DAF i трехкомпонентных katalizatorów w silnikach samochodów osobowych o wysokiej wydajności i wysokoprężnymi, lekkich ciężarówek i silników, które wymagają oleju średnie wartości Obr (ze średniej zawartości SARS), że można użyć oleju o niskim współczynniku tarcia i niskiej lepkości hths powyżej 2.9 MPa.z.
W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji
Oleje te przedłuży żywotność DAF i WC w i zapewniają korzyści ekonomicznej spalania. Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji obsługi lub podręczniku użytkownika. ASEA Co - stabilny, zachowując właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DAF i трехкомпонентных katalizatorów w silnikach samochodów osobowych o wysokiej wydajności i wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych i silników benzynowych. wymagane ropy w średniej wartości SARS (od połowy WP) i hths ponad 3,5 MPa.z. Oleje te wydłużają życie DAF i трехкомпонентным katalizatora. Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji obsługi lub podręczniku użytkownika. ASEA Co jest stabilny, zachowując przy tym właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DAF i трехкомпонентных katalizatorów w silnikach samochodów osobowych o wysokiej wydajności i wysokoprężnych i lekkich samochodów ciężarowych i silnikach benzynowych wymagających zapewnienia niskiego poziomu SARS oleju (o niskiej zawartości SARS) i hths ponad 3,5 MPa.z. Oleje te wydłużają życie DAF i трехкомпонентным katalizatora. Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości sprawdź w instrukcji obsługi lub podręczniku użytkownika.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz